Produktutvikling i Infotjenester

Vi er heldige som har mange engasjerte kunder som daglig kommer med innspill til våre produkter. En av våre oppgaver er å vurdere hvert enkelt av disse ønskene.
søndag 1. oktober 2017
Lesetid: 2 Minutter
info

Denne artikkelen er mer enn et år gammel. Husk at regelverket endres jevnlig, og at regelverket som er omtalt kan være utdatert. For å være sikker på at du alltid har korrekt regelverk tilgjengelig, anbefaler vi et abonnement på Ekspert. Les mer om Ekspert her.

Vi er heldige som har mange engasjerte kunder som daglig kommer med innspill til våre produkter. En av våre viktige oppgaver som leverandør er å vurdere hvert enkelt av disse ønskene.

Vi mottar veldig mange gode innspill fra våre kunder hver eneste dag, og vi setter stor pris på engasjementet og ønsket om å være med å videreutvikle våre produkter.

Alle ønsker tas med til vurdering i vårt faste produktmøte hvor et tverrfaglig team bestående av representanter fra salg, prosjektavdeling (de som etablerer våre systemer og håndbøker), produktutvikling og Customer Care er samlet. Hver enkelt ønske blir behandlet og vurdert. Noen av kriteriene som er med i vurderingen er om dette er en retning vi ønsker å gå i for dette produktet, om hvilken verdi det vil tilføre kunder, hvordan det påvirker brukervennligheten samt om dette er et ønske som går igjen hos mange av våre kunder.

I neste steg blir beskrivelsen på papir omgjort til noe visuelt i beskrivende skisser. Deretter starter den tekniske jobben som utføres av vår Tech-avdeling.  

Mange av ønskene hører hjemme i våre langsiktige planer og havner dermed på vår roadmap for produktutvikling. I disse tilfellene er det vanskelig å estimere når vi ser for oss at ønsket blir ferdigstilt, men selv om det kan ta tid så er ønsket absolutt ikke glemt. Det beholdes i våre systemer og sees på når det passer inn i vår roadmap.

Det er viktig for oss at det vi utvikler er av god kvalitet, og det er mange dyktige personer er involvert i vår produktutviklingsprosess. Spesielt viktig er det med testing og feilsøking. I noen tilfeller får vi et utvalg kunder til å teste før vi lanserer til alle våre kunder. I alle tilfeller releaser vi internt hos oss i Infotjenester for en grundig testperiode før vi lanserer til våre kunder. Dette gjør vi selvfølgelig for at våre kunder skal den beste brukeropplevelsen.

Vi mottar mange ønsker og vi kan dessverre ikke si ja til alle. Uansett så setter vi pris på og er avhengig av kunders innspill slik at vi kan ta de riktige beslutningene for vår videre produktutvikling. Så takk til alle våre enestående kunder for engasjement, kreativitet og gode innspill.

Har du et ønske eller forslag til produktet du ønsker å dele med oss? Send oss en epost til forslag@infotjenester.no med en utfyllende forklaring om forslaget og gjerne litt om hvorfor dette er viktig for deg.


Hold deg oppdatert med gratis nyhetsbrev

Vi sender ut gratis nyhetsbrev hver uke, med relevante nyheter for deg som er leder eller jobber med HR, personal, lønn, økonomi eller HMS.

Meld deg på ved å fylle ut skjemaet nedenfor - du kan når som helst melde deg av.

Ved å sende inn skjemaet godtar du våre vilkår


Del siden: