Business System Specialist (CRM and Marketing tools)

Simployer har vokst på det nordiske markedet, og vi oppretter nå et sentralt markedsteam for å bidra til ytterligere vekst. I teamet inngår en Business System Specialist (CRM and Marketing tools) som skal være bindeleddet mellom det kommersielle og teknologi.

Som Business System Specialist skal du ivareta selskapets CRM-løsninger og Marketing automation tools, og sikre at Simployer utnytter en større del av forretningspotesialet som digitale analyseverktøy kan gi. Basert på kunde- og forretningsinnsikt skal vi forbedre kundeopplevelsen, øke salget og redusere avgang. Ditt bidrag skal sikre at vi når vårt mål om å dominere på kundeopplevelse!

Hvordan kan en typisk arbeidsdag se ut?

  • Du er strategisk ansvarlig og systemeier for alle våre systemer knyttet til digital marketing (eks CRM og marketing automation tools som f.eks hubspot).
  • Bidra til at forretningssiden kan realisere sin strategi, ved å bidra i utforming og kravstilling til dataflyt
  • Omsette behov til løsningsbeskrivelser og kravspesifikasjoner
  • Lage dataflyt og workflows i marketingsystemene
  • Sette regler for bruk av CRM og kundebasen vår, for sikre god datakvalitet
  • Ha overordnet ansvar for GDPR/market compliance
  • Bistand til og opplæring av superbrukere

Dine kvalifikasjoner?

  • Relevant høyere utdanning
  • Hands on erfaring fra CRM og Marketing Automation Tools (gjerne SalesForce og Hubspot)
  • Du er først og fremst teknolog, men med stor interesse og forståelse for det kommersielle
  • Forstå hele verdikjeden fra kundedata og dataflyt, til brukergrensesnitt
  • Prosess- og prosjekterfaring

Du forstår kundebehovene i markedet, og er et bindepunkt mellom det tekniske og det kommersielle. Du klarer å kommunisere med ulike typer mennesker, og er en som får ting gjort.

Hva tilbyr vi?

Våre verdier er at vi er personlige, kompetente og nyskapende – og dette kjennetegner kulturen vår. Kollegaene dine er kvalitetsbevisste og genuint opptatt av kundens brukeropplevelse. Vi er fokuserte på å jobbe i team, dele kompetanse, og at vi trives på jobb! Vi holder til i flotte lokaler i Sarpsborg, sentralt i Østfold, uten bilkø, kun 20 min fra Moss og 30 min fra Indre Østfold.

Vi har konkurransedyktige lønnsbetingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger, firmahytter, kantine, eget treningsrom med mer. For mer informasjon om stillingen, kontakt med CMO Gard Rønning på tlf 901 10 255, eller HR Business Partner Karina Sandell Lauritzen på tlf. 918 58 159.

Send oss en søknad

Fyll ut feltene under for å sende oss en søknad på denne stillingen.